روش های ارسال

سفارشات شما در "یس جانبی" با توجه به موقعیت جغرافیایی مشتری متفاوت می باشد .

سفارشات شهر تهران 4 روش ارسال و تحویل کالا

1- ارسال برق آسا : در صورتی که ساکن شهر تهران باشید و سفارش خود را نهایتا تا ساعت 16 ثبت نمایید سفارش شما بلافاصله بعد از ثبت پردازش و برای شما ارسال می شود . روش ارسال این سفارشات بصورت الوپیک یا اسنپ می باشد و هزینه آن بعهده خریدار می باشد .
2- ارسال عادی : سفارشاتی که بعد از ساعت 16 ثبت شود اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش برای مشتری ارسال می شود که این سفارشات نیز بوسیله الوپیک یا اسنپ انجام می شود و هزینه آن بعهده خریدار می باشد .
3- ارسال پستی : در این روش هزینه ارسال 15000 هزار تومان می باشد که معمولا سفارشات ثبت شده تا ساعت 12 همان روز به پست تحویل داده می شود ولی در بعضی مواقع بخاطر حجم سفارشات ممکن است اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش به پست تحویل داده شود .
4- تحویل حضوری : در این روش هنگام ثبت سفارش می توانید روش تحویل را " حضوری " انتخاب نمایید . بعد از ثبت سفارش همکاران "یس جانبی" با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را به شما اعلام می نمایند .

سفارشات حومه تهران و سایر شهرها ارسال پستی (پست پیشتاز)

1- ارسال پستی : در این روش هزینه ارسال 15000 هزار تومان می باشد که معمولا سفارشات ثبت شده تا ساعت 12 همان روز به پست تحویل داده می شود ولی در بعضی مواقع بخاطر حجم سفارشات ممکن است اولین روز کاری بعد از ثبت سفارش به پست تحویل داده شود . زمان تحویل بوسیله پست با توجه به شهر مقصد بین 2 تا 5 روز کاری می باشد .

در پایان ضمن تشکر از اعتماد شما مشتریان گرامی فروشگاه "یس جانبی" در تلاش است تا با اضافه کردن روش های متنوع ارسال بهترین شرایط رو برای راحتی شما فراهم نماید .

YES JANEBI
ارسال دیدگاه